Mijn naam is Jos de Vries, 31 jaar oud en ik woon in Amsterdam. Ik werk full-time bij een simpel kantoor, achter een bureau. In mijn vrije tijd probeer ik zoveel mogelijk mensen te helpen met mijn zesde zintuig.

Ik zie de laatste jaren dat ‘het paranormale’ wordt uitgebuit. Er zijn verschillende programma’s op TV over mediums, waar het puur draait om geld verdienen. Ook vragen mediums ongelooflijk veel geld voor een reading, dit noem ik misbruik maken van je zesde zintuig!

In mijn vrije tijd help ik mensen dus met hun problemen, ik heb namelijk een sterk ontwikkelde zesde zintuig. Dit betekent dat ik verschillende dingen binnen krijg van ‘gene zijde’. Mijn doel is om mensen te helpen, niet om geld te verdienen!

Nogmaals: Ik ben er om u te helpen, niet om geld te verdienen!

Lieve groet,

Jos

